woensdag 19 mei 2021

Opnieuw een goed gevulde dag!

Na mijn dagelijks telefoontje met Nany, die weer lichtjes verward leek, en onze boodschappen heb ik dat "dringend" telefoontje gekregen. Het ging over een tekst die ik zo snel mogelijk moest nalezen. Dat is ondertussen gebeurd maar ik mag er echt nog niets over vertellen (en weet zelfs niet of het ooit zal mogen). 

Gekeken (mij kennende geloof je het waarschijnlijk niet) naar dit interview met koningin Maxima ter gelegenheid van haar 50ste verjaardag.  Ik heb immers heel veel bewondering voor die vrouw!

Daarna nog naar een interview met professor Raoult geluisterd. Heel interessant en eigenlijk hoopgevend. Terwijl ik wilde proberen er een samenvatting van te maken, viel ik op dit resumé. Ik had het interview niet beter kunnen samenvatten, vandaar de link. Voor een eventuele vertaling, denk aan DeepL.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten