zondag 23 mei 2021

Vreugde en verdriet

We hadden deze middag een afspraak met mijn vriendin en vroegere klasgenote Denise. Samen haalden we Nany af in het rusthuis om iets te gaan gebruiken op dat (gedeeltelijk) overdekt terras dat Nany ons had leren kennen ("Pot au feu"). Daar zaten we goed beschermd tegen de wind en we hebben weer heel veel geluk gehad: de zon scheen en we kregen geen regen. Ik was zo blij ook Denise weer te zien en ik vermoed dat Nany evenveel genoot van ons samenzijn als wij. Wat me wel opviel: Nany sprak heel stil, veel stiller dan vroeger, soms had ik moeite om haar te verstaan. Een leuke middag dus, maar tegelijk was er bij Roger en mij dat verdriet om het heengaan van Boudewijn. Heel gemengde gevoelens!

Tegen 17 uur brachten we Nany terug naar het rusthuis, Denise naar haar flat en reden wij terug naar Haspengouw. Waar nog werk op mij wachtte: Jan Gerits had me immers in een mail gevraagd tegen morgen nog enkele wijzigingen toe te voegen aan de jongste monografie. Dat is pas gebeurd... en nu voel ik me heel moe!

1 opmerking:

  1. Nany was heel blij van onze middag zei ze me aan telefoon! Dan ben ik ook tevreden!

    BeantwoordenVerwijderen