woensdag 10 maart 2021

Het is koud!

Het is koud, ik voel en hoor de wind weer door de kieren achter mijn rug, denk terug aan één jaar geleden en vraag me af welk nut de versoepelde maatregelen echt hebben. Ik zie me met dit weer echt niet in de buitenlucht afspreken met familie of vrienden! Ik vermoed zelfs dat we ook dit jaar Pasen niet samen zullen kunnen vieren. 

Hoewel... zelf hecht ik wel veel belang aan Pasen, want ik blijf ondanks alles een Christen, maar, net zoals voor Kerstmis vorig jaar, vind ik het geen ramp als we het niet kunnen vieren. Wat ik wel zou willen, is nog eens met de kinderen en kleinkinderen samen zijn en dat hoeft niet per se met Pasen te gebeuren. 

Misschien kunnen we binnen enkele weken toch een kleine middagbijeenkomst organiseren zodra het weer het enigszins toelaat? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten