maandag 15 maart 2021

Naar de dokter

Hij vindt de evolutie oké, ook al duurt het lang, en hoopt nog steeds dat hij mij kan helpen zonder chemische medicijnen. Al kan hij, zoals hij herhaalde, het niet garanderen (homeopathie werkt niet altijd). Ik koos ervoor het verder te proberen, ook al omdat hij vertelde dat zelfs mijn dromen beantwoorden aan het profiel natrium phosphoricum.

Ik vertelde hem dat ik van plan was de vaccinatie te weigeren zodra ik een uitnodiging krijg... en hij antwoordde dat hij ons net hetzelfde wilde aanraden.  Hij zei ook dat als we ons later (als we vrij kunnen kiezen voor het type vaccin) toch willen laten inenten, hij ons Johnson & Johnson aanraadt (ik zei gisteren hetzelfde tegen Roger). 

We kwamen net op tijd thuis om een koppel bonte spechten druk bezig te zien aan de rand van het terras én koolmeesjes die weer hun nest bouwen in de Spaanse kruik. Lente is duidelijk op komst, al laat de temperatuur nog serieus te wensen over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten