dinsdag 2 maart 2021

Roger had zin in mosselen

Vandaag deden we onze wekelijkse boodschappen nadat ik een weekmenu had opgesteld. In feite gaat Roger dan in zijn eentje de winkels binnen (Coronamaatregelen) en wacht ik met lectuur in de auto.

Op mijn lijstje stond voor deze avond mosselen: Roger had er zoveel zin in! Hij vond er bij Colruyt.

Deze avond bereidde hij dus mosselen (lekker hoewel niet van de allerbeste kwaliteit).  Toch bleek Roger er echt van te genieten, maar ik... tja, mosselen zijn niet mijn lievelingsgerecht en dat is ook de reden waarom Roger die klaarmaakt: als ik het zelf doe, eet ik er gewoon niet meer van.

Na de afwas zegt Roger ineens tegen mij: 'We hebben wel heel duur gegeten deze avond!' Bleek dat de mosselen 8,50 euro per kilo kostten! 

Ongelooflijk duur vind ik dat! In het vervolg zelf een boterham eten als Roger nog eens zin heeft in mosselen? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten