vrijdag 5 maart 2021

Plaquenil

Deze middag brachten Edith Oeyen en Ingrid Lenaerts ons de stock Oostland en Limburgse monografieën. Roger en ik hebben enkele uren besteed aan het klasseren van al die boekjes en nu moeten we er nog een plekje voor vinden.

Ondanks de felle kou zouden Ingrid en Edith gaan wandelen. Ik legde uit dat ik daar nu niet toe in staat ben en meteen vroeg Edith me waarom ik geen Plaquenil slik.

Eerlijk gezegd, ik heb het mezelf ook al afgevraagd. Waarschijnlijk zou mijn probleem al opgelost zijn (tenzij ik last zou krijgen van een van de vele bijwerkingen) en tegelijk zou ik beschermd worden tegen Covid!

Maar nee, als de dokter er in slaagt me te helpen zonder dat ik chemische medicamenten moet slikken, vind ik het de moeite nog even geduld te oefenen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten