vrijdag 26 maart 2021

Waarvoor Facebook onder andere goed is!

Facebook is niet echt mijn ding maar langs de andere kant: ik heb opgemerkt dat ik bepaalde nieuwtjes slechts daar kan vernemen. Dus ga ik geregeld toch eens kijken. Onlangs viel ik op berichtjes van nichtjes die heel enthousiast waren omdat de VRT (een vervolg van?) de serie "Dertigers" zou uitzenden. 

Ik werd nieuwsgierig en keek naar de eerste aflevering van seizoen 1, waar ik niet zo heel enthousiast over was. Tegelijk besefte ik dat dit kwam doordat heel veel aandacht werd besteed aan de constante communicatie via chatberichten en zo meer (wat mij in het echte leven ook serieus op de zenuwen kan werken). 

Ik verplichtte mezelf naar de tweede aflevering te kijken en moest toegeven dat ik gewoon ouderwets ben: zo gaat het er nu eenmaal aan toe, of ik het graag heb of niet. En ik begon het boeiend te vinden omdat de serie, denk ik, het gewone leven van jonge volwassenen in deze tijd weerspiegelt. 

Ik keek met veel plezier naar de derde aflevering... en ik denk dat ik ga blijven kijken! Bedankt, nichtjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten