zondag 7 maart 2021

Twitter

Heel rustige zondag en eigenlijk hou ik daar wel van! We hoefden zelfs niet te koken, er waren kliekjes genoeg. Opvallend hoe weinig wij eten de laatste maanden!

Ik hoorde of las ergens (maar ik weet jammer genoeg niet meer waar) vandaag wel één nieuwtje dat me serieus verontrustte. Twitter zou het account van mensen die het vaccin afraden afsluiten. Zelf ben ik niet actief op Twitter maar ik vond dat toch een heel eigenaardig bericht. Dat me trouwens deed terugdenken aan wat ik eens bijna toevallig op de radio hoorde en daarna nog maar één keer in bedekte woorden heb horen bevestigen in een praatprogramma op televisie: dat artsen die het vaccin afraden serieuze professionele problemen tegemoet gaan! Nogmaals, wat is er gaande? Censuur? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten