zondag 14 maart 2021

Toch nog vragen over de vaccinatie

Toen ik deze ochtend van onder de douche kwam, was Roger druk aan het telefoneren met vriendin Liliane. Ik weet niet precies waarover ze het allemaal hadden maar het ging onder andere duidelijk over het overlijden van Rogers neef die Liliane en haar echtgenoot Paul ook goed kennen. Ook Nany en later mijn zus (maar dan in een mail) stelden zich vragen over een eventuele link tussen zijn vaccinatie en zijn plotse overlijden. Ik vrees dat we het nooit zullen weten... maar het feit dat steeds meer landen het gebruik van dat vaccin opschorten, doet me serieus nadenken. 

Vriend Karel, die na de middag vrij lang met Roger belde, stelde zich minder vragen maar vond wel dat er steeds meer van onze kennissen en vrienden verdwijnen. Tja, dat heeft natuurlijk ook gewoon met onze leeftijd te maken hé! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten