dinsdag 1 maart 2022

Eindelijk een antwoord op al mijn vragen?

Ik stel me heel veel vragen sinds 24 februari maar ik vind nergens antwoorden die me bevredigen. Zelfs met mijn Roger is het moeilijk spreken over deze oorlog hoewel ik hoopte dat hij, dankzij zijn studies en  interesses, me zou kunnen wegwijs maken. En het grote probleem voor mij is ook dat ik onze media niet meer vertrouw.

Deze avond laat viel ik echter toevallig op een uitleg van Emmanuel en Sandrine die me vrij geloofwaardig leek. Ze zeggen wel meteen dat ze het niet voor Poetin hebben maar gebruiken meer argumenten dan Roger die hetzelfde voelt zonder me te kunnen (willen?) preciseren waarom (sorry, liefje!). 

Als ik die mensen mag geloven ligt het gevaar niet zozeer in een nucleair wapen maar wel op het gebied van informatica. Hun (weer Franstalige) uitleg is hier te beluisteren en ik kan jullie verzekeren (ik volg die vloggers al lang): ze hebben al vaak gelijk gekregen met hun analyses! Geen prettig vooruitzicht is het wat ze voorspellen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten