zondag 6 maart 2022

Rustige zondag

Rustige zondag maar veel kouder dan gisteren, jammer genoeg. Roger wilde voor de werkgroep WO I-II een foto maken van het graf van een bepaalde kanunnik. We zochten dat graf eerst op de begraafplaats van Vechmaal, daarna van Heks (waar het inderdaad stond). Dat leverde me weer een heel korte, niet te vermoeiende wandeling op maar daar bleef het bij. Wat heb ik een heimwee naar onze vroegere wandelingen!

Voor de rest veel tijd besteed aan het nalezen van de drukproeven van het volgend nummer van Oostland. 

Ook gebeld naar Nany die echt heel vergeetachtig wordt. Ze klaagde dat ze heel weinig bezoek had gekregen vorige week. Ze herinnerde zich nog wel dat gisteren mijn broertje met haar was gaan wandelen maar wist niet meer dat ze donderdag mijn zus en dinsdag de dochter van "tante" José op bezoek had gehad. Ik weet dat Nany het liefst van al elke dag bezoek zou krijgen maar dat is onmogelijk. Maar als ze dan nog begint te vergeten dat ze bezoek heeft gehad is het wel heel erg! Ze zegt soms nog wel dat ze toch liever nog op haar flat zou wonen, maar daar zou ze nog minder mensen ontmoeten! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten