maandag 14 maart 2022

Nog steeds geen verbinding

We kunnen mijn moeder nog steeds niet bereiken. Zopas hebben we vernomen, via de Facebookpagina van het rusthuis, dat er weer een elektriciteitspanne is geweest en dat ze proberen het euvel zo snel mogelijk te verhelpen. Ik hoop enkel dat Nany op de hoogte is van de oorzaak van haar telefoonstilte en zich geen zorgen maakt. Maar ja, zelfs als ze begrijpt wat er aan de hand is, ze zal de laatste vier dagen wel veel te rustig hebben gevonden

Voor ons was het ook een rustige dag en ik had dat blijkbaar nodig. Ik voel dat ik moet oppassen dat ik niet opnieuw verzeild geraak in een te druk leven, dat ik moet leren op tijd een afspraak of een verplichting te weigeren. Voor mij is die coronacrisis nuttig geweest: ik heb ingezien dat ik daarvoor geregeld veel te veel hooi op mijn vork nam. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten