donderdag 3 maart 2022

Vreugde en verdriet

We reden wat rond in de buurt na enkele huishoudtaken, stapten even uit de auto in Mettekoven (om er boeken, die we dubbel hebben, te deponeren in het "boekenkastje"), maakten daar een heel kort wandelingetje (nee, niet zoals vroeger de velden in, dat kan ik absoluut nog niet aan) en het deed deugd. Alleen... werden we weer overstelpt door herinneringen aan Boudewijn zaliger. Het enige café van het dorp, waar we meestal afspraken, was wel gesloten.

We hebben ons wel weer laten verleiden: we hebben zelf vier boeken uit dat "ruilkastje" mee naar huis gebracht!

Daarna belde ik naar Nany die me heel verward leek. Ze had vandaag bezoek gekregen van mijn zus en ik wist dat ze heel even buiten hadden gewandeld. Nany vertelde volop over dat bezoek en dat ze samen iets waren gaan drinken maar ze wist niet meer dat ze even buiten het rusthuis waren geweest! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten