maandag 10 augustus 2020

Afscheid van Jan

Vandaag werd er afscheid genomen van onze vriend Jan. Roger, ik en anderen waren er enkel in gedachten bij. Enkele vrienden vertelden me al dat de aula vol zat en dat het een mooie, serene plechtigheid was met mooie muziek en foto's. Ria V. stuurde me zelfs het "programmaboekje".
Ik vind het jammer dat we er niet waren maar ik denk dat we de juiste beslissing hebben genomen.

Tenminste, als men ons niet aan het beliegen is. Ik kan niet geloven in een complot op wereldschaal... Maar waarom worden mensen die dat wel suggereren één voor één gecensureerd op YouTube? 

Nog even warm vandaag (35°C) en dus bijna niets gedaan. Telefoontje met Nany en later een oproep van straatgenote V. Eigenaardig genoeg vertelde die vandaag uitvoerig over het overlijden van enkele van haar familieleden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten