woensdag 26 augustus 2020

Huishouden en foto's

Heel veel wind vorige nacht en deze ochtend. Gelukkig zonder schade voor ons!

Na onze brunch en een dik halfuur aan telefoon keuvelen met mijn moeder heb ik weer rustig verder schoongemaakt. Opruimen en stoffen is voor mij, stofzuigen doet Roger waarna ik dweil. Weer was één kamer genoeg voor mijn armen en rug!

Die heb ik dus daarna laten rusten tot het tijd was om te koken. Ondertussen onder andere gekeken naar diavoorstellingen die Hendrik heeft gemaakt op basis van onze commentaar op oude foto's onlangs. Het blijkt een origineel en interessant concept. Alleen: één bestand had iets korter mogen zijn. Ikzelf vind het niet erg om langer dan één uur naar het bespreken van oude foto's te kijken maar ik vermoed dat Hendriks broer en zus na een halfuurtje kijken verzadigd zullen zijn... en de bedoeling is toch dat zij er ook iets aan hebben!

Er zijn nog heel veel foto's te bespreken, dus Hendrik en wij zullen, ondanks de Corona-maatregelen, nog heel wat uurtjes virtueel samen doorbrengen!

O ja, deze avond laat, toen we een Trappist haalden in het poortgebouw, hoorden we uilen huilen in de wei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten