zaterdag 8 augustus 2020

Nog luier dan gisteren!

Tot 36°C buiten en 29°C in de keuken vandaag. Veel te warm en dus nog minder gedaan dan gisteren.
De temperatuur in de keuken is wel ineens van 27,5°C naar 29°C gestegen toen ik bloemkool kookte (die we later koud aten met gerookte makreel). Ik weet het, sommige mensen (waaronder Zeger) eten bloemkool rauw maar daar kan mijn maag absoluut niet tegen.

Deze avond, samen met Roger, wel een paar uur besteed aan gedigitaliseerde foto's waarvan Hendrik (al een poosje geleden) had gevraagd of we die konden (ongeveer) dateren. Dat is zeker niet voor elke foto gelukt... maar wat word ik toch nostalgisch telkens als ik naar foto's van vroeger kijk!

Ook nog enkele mails beantwoord, vaak in verband met het heengaan van onze vriend Jan. We zullen hem missen!

Aan telefoon vertelde Nany me dat ze ook lui is: te warm! Ze pleegde dus minder telefoontjes dan gewoonlijk vandaag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten