donderdag 20 augustus 2020

Te warm...

 ... om vandaag het poortgebouw onder handen te nemen (elk excuus is goed!): tot 31°C in de schaduw!

Wel onze werkkamer schoongemaakt. Elk zijn deel van de kamer. Ook heel warm daarbinnen maar mijn armen hebben niet te veel afgezien. Mijn rug daarentegen: ik durf niet te denken aan dat poortgebouw dat nog veel meer werk zal vergen!

Tussendoor heeft Roger nog voor de belastingaangifte van Heemkunde Groot Heers gezorgd. Hij kreeg steeds een foutmelding bij een bepaalde rubriek. Uiteindelijk belde hij naar de belastingdienst waar men hem aanraadde die rubriek gewoon over te slaan. En toen lukte het!

Onze wifi booster is aangekomen, alleen hebben we hem nog niet kunnen installeren. Of moet ik schrijven "durven installeren"? Ikzelf begrijp niets van de gebruiksaanwijzing en ik denk dat Roger ook wacht tot hij telefonische hulp kan krijgen van Hendrik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten