zondag 2 augustus 2020

Telefoneren en schoonmaken

Weer veel telefoontjes vandaag. Naar Nany uiteraard maar ook van vrienden, in verband met het plotse overlijden van onze vriend Jan. We zijn allemaal geschokt!

Ik telefoneer niet meer handenvrij: de mensen begrijpen me dan vaak niet (spreek ik zo stil? Of articuleer ik zo slecht?  Dat zou kunnen, want dat zit een beetje in onze familie).

Nu loop ik niet meer rond met de hoorn maar blijf ik braaf zitten, met de telefoon in mijn hand terwijl mijn elleboog steunt op tafel. De pijn in mijn armen is bijna verdwenen... maar nu doen mijn polsen (vooral de rechtse) geregeld pijn! 
Dat zal niet meevallen als ik eindelijk het poortgebouw onder handen neem (ik heb immers geen excuses meer om het niet te doen vermits de wespen verdwenen zijn)!

Ha, maar voor volgende week wordt een hittegolf aangekondigd. Misschien toch een reden om dat werk nogmaals uit te stellen? 

2 opmerkingen:

  1. poort gebouw! zeker en vast uitstellen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat ga ik ook doen! Een excuus om dat soort taken uit te stellen is bij mij altijd welkom!

      Verwijderen