woensdag 5 augustus 2020

Wereld gezondheids organisatie

Het was een rustige dag. Ik wilde immers mijn armen laten rusten nadat ik ze gisteren weer geforceerd had met een te lang telefoongesprek. 

Buiten een telefoontje van een halfuur met Nany niet veel gedaan dus dat mijn armen zou belasten en heel veel online gelezen en bekeken.

Op een zeker moment viel ik op een manifestatie (in Canada, ik weet zelfs niet meer waar precies... en wat is dat Canadees Frans moeilijk te verstaan!) tegen de Corona-maatregelen. 

Een van die manifestanten werd aangesproken door een burger die hem verweet geen mondkapje te dragen. Die manifestant antwoordde dat hij niet geloofde in die pandemie. De burger argumenteerde, net zoals ik: "Een complot op wereldschaal, dat is toch niet mogelijk!'
En manifestant antwoordde: 'Behalve als de WHO er achter zit.'

Daar had ik nog niet over nagedacht en mijn verbeelding ging weer aan de gang!

Nee, "anoniemen", begin nu niet allemaal meteen weer te discussiëren (je mag wel even "wuiven"!): ik geloof die manifestant (nog) niet... maar ik blijf me vragen stellen!

2 opmerkingen: