dinsdag 11 augustus 2020

Regen!

Deze avond, vlak voor ons avondmaal, kregen we eindelijk regen (en gedonder in de verte). We deden meteen de deur en een raam van de keuken open. Op nog geen halfuur zakte de temperatuur daar van net geen 30°C (we haalden de 35°C buiten) tot 27,5°C.
Helaas, de regen duurde nog geen uur! 
Het is dus nog steeds broeierig warm binnenshuis!

Ik kreeg vandaag de tekst voor de volgende Limburgse monografie. Over Jaak Boonen en geschreven door de dochter van Jo (de redactieraad van de monografieën bestaat uit Jan, Jo en ik). Het lijkt boeiend maar, vermits Jo mailde dat Jan Gerits de tekst al aan het nalezen is op spelfouten (ik vermoed dat hij er geen zal vinden), wacht ik tot ik iets van Jan hoor voor ik aan de opmaak ervan begin.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten