vrijdag 4 september 2020

Van ons lichaam een ontvang- en uitzendantenne maken???

Ik keek deze avond nog even naar het "gezever" van Crèvecoeur en onder anderen Tal Schaller. Op YouTube en volgens mij kreeg het gesprek die titel om censuur zo lang mogelijk uit te stellen.

Wat ze vertellen lijkt wel Science Fiction hoor, maar ik bleef toch luisteren. 

Ze denken dat we binnenkort allemaal verplicht gevaccineerd zullen worden tegen Covid-19. Echt verplicht niet maar je zou bijna niets meer kunnen ondernemen als je niet gevaccineerd bent (en ik die al van plan was me niet te laten vaccineren!). En, voegen ze daar aan toe: in dat vaccin zullen nanopartikels zitten die van ons lichaam een soort antenne maken waardoor we afhankelijk worden van de overheid (dat zijn we al voor een groot deel maar het zou dan nog meer lijken op slavernij).

Te gek om los te lopen, denk je dan automatisch! En toch... ik ben benieuwd of er inderdaad een (zo goed als) verplichte vaccinatie zit aan te komen?

5 opmerkingen:

  1. Die Crèvecoeur is echt een gevaarlijke gek. Verspil je tijd daar toch niet mee...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die bewering kwam niet van Crèvecoeur zelf in dat gesprek!

      Verwijderen
  2. Vreselijk - je blijft de wereld bestoken met de waanideeën van een kwakzalver en gek... Jij gaat je niet laten vaccineren, en dat terwijl jouw echtgenoot risicopatiënt is... Hoe dom kun je zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wie is die kwakzalver over wie je het hebt? Toch niet Crèvecoeur? Hij is immers geen arts en beweert het ook niet te zijn!

      Ik heb nooit gezegd dat ik me niet ga laten vaccineren, wel dat ik dat overwoog, dat is heel iets anders!

      Als men mij kan bewijzen dat het vaccin doeltreffend is, geen enkel risico inhoudt, en niet alleen voor enkele maanden helpt, wil ik het vaccineren wel overwegen.

      Ik vermoed dat ik in mijn leven meer vaccinaties heb gekregen dan jij (ik weet niet hoeveel op mijn 4 en 7 jaar, telkens als we naar Congo vertrokken) en ik heb daar geen last van gehad... maar las Roger onlangs (niet ik, enfin, niet onlangs maar lang geleden al wel), tegenwoordig worden daar additieven aan toegevoegd die er vroeger niet in zaten.
      Dat is trouwens wat veel artsen (echte artsen, geen kwakzalvers) verwijten aan de Franse autoriteiten: dat baby's al die additieven in hun lichaam krijgen door alle verplichte vaccinaties !
      En nog iets: Roger is op dit moment gezond en dus geen patiënt, en dus zeker geen "risicopatiënt". Hij behoort wel tot een risicogroep!

      Verwijderen
    2. O ja, en nog even iets anders: dat ik "de wereld" zou bestoken met bepaalde "waanideeën" is te veel eer! De enkele duizenden mensen, die ik per maand bereik, zijn immers de hele wereld niet! Meestal (niet altijd) trouwens zijn ze vrienden of (verre) kennissen die weten over welke zaken ik nadenk, twijfel, enz.
      Ik zou dus heel graag weten wie jij bent! Heel graag!

      Verwijderen