zaterdag 19 september 2020

Vlijtige dag!

Het is nog steeds prachtig weer!

Na mijn praktisch dagelijks telefoontje naar Nany, enkele boodschappen voor morgen (daarover later meer) en het afwerken plus leveren van de vertaling besloten we te gaan wandelen in Borgloon.

Dat deden we net geen uur, rondom het stadje en doorheen de begraafplaats. Toen we in het centrum aankwamen (en eventueel iets zouden gebruiken op een terras) beseften we dat we geen mondkapje bij ons hadden. Geen terrasje dus en voor alle zekerheid maar via de begraafplaats terug naar de auto gelopen.

Na het avondmaal en de afwas nog een brief (uit 1960 dus) van mijn vader overgetypt  (en ook een paar bladzijden uit mijn vroegere dagboeken). 

Nu ga ik nog een paar mails beantwoorden en daarna... misschien naar een film kijken?

O ja, ik voelde aan mijn gewrichten dat ik gisteren te weinig had bewogen! Blijkbaar zou ik echt elke dag een korte wandeling moeten maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten