dinsdag 8 september 2020

Doorgezakte voet

Nog voor het bezoek van mijn neef deze avond hebben we gewandeld, weer in Sint-Truiden (we hebben die stad graag).
Maar (ik voel het al enkele dagen) ik heb weer last van mijn rechtervoet die "doorgezakt" is. Bijna overal in die oude steden kom je immers kasseien tegen, en daar kan die voet blijkbaar niet tegen! Het was wel heel lang geleden dat ik daar nog last van had!

Dus weer een pijntje meer voor mij! Nee, lieve (tante) Françoise, zeg weer niet dat ik speciale zolen moet kopen, want dat betekent veel geld besteden aan consultaties, steunzolen en nieuwe schoenen waar die zolen in passen! En dat geld hebben we niet!

O ja, over schoenen gesproken: tijdens onze wandeling vandaag bleef Roger praktisch voor elke schoenetalage staan (en er zijn er veel in Sint-Truiden). Ongelooflijk die man van mij: ik denk dat ik hem binnenkort samen met Nany de winkelstraten in stuur terwijl ik op hen wacht op een terrasje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten