zaterdag 2 mei 2020

Nog over de Limburgse Monografieën

De volgende monografie is zo goed als klaar (nee, toch niet helemaal: het eigenlijke nalezen moet nog gebeuren). Ik krijg wel die enkele afbeeldingen niet op hun plaats!

Daarstraks, na weer een halfuur telefoneren met Nany (handenvrij in een hoekje van de keuken, en ik begreep dat mama mij niet goed hoorde maar vermits toch zij het meeste te vertellen had...), een telefoontje met de kleinkinderen - eigenlijk vooral met Eva en onze dochter (ook handenvrij en zij leken me beter te begrijpen). Ik mocht dochterlief de tekst opsturen, wat ik dan ook meteen heb gedaan. Hopelijk kan zij het probleem oplossen... en me uitleggen aan wat het ligt!

Eigenlijk besteed ik telkens zeker 2 volle dagen aan die Limburgse Monografieën! En af en toe dochterlief ook nog een paar uur!

Met mijn armen gaat het elke dag iets beter (omdat ik zo goed als niets doe) maar ik vrees dat het toch nog een paar weken zal duren voor ik eindelijk kan beginnen schoon te maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten