zondag 3 mei 2020

Dromen

Ik droom al een paar nachten ongeveer dezelfde droom.
Ik ben weer ingeschreven als studente aan de universiteit van Leuven en ik heb een uitstekend "kot" kunnen bemachtigen;
In feite verwijst dat al naar hoe ik vroeger constant op zoek was naar een "kot"!

Mijn "kot" (studentenkamer dus) is heel ruim (ik heb er dergelijke gehad in de werkelijkheid, maar ook andere!), er was een keukenhoekje en zelfs een kleine badkamer met douche. 

Mijn ouders kwamen op bezoek... en het eerste wat mijn vader opmerkte, was een loshangende elektrische draad. 'Hier zal nog veel werk moeten gebeuren,' zei hij!

Dat was wat hij vorige nacht in mijn droom zei, want de vorige nachten vond hij niets goed aan mijn fantastisch "kot"!

Dat zegt wel veel over mijn vader natuurlijk... ik ga dus zorgen dat ik niet meer droom over dat prachtig "kot" waar ik eigenlijk heel graag over droomde! Of zou ik toch maar mijn vader uitschakelen (ik kan meestal echt zelf beslissen wie wel of niet welkom is in mijn dromen) ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten