donderdag 21 mei 2020

Nu dat weer!

Ik denk dat het op 18 mei was (even controleren, jawel!) dat ik het autoportier tegen mijn knie kreeg. Ik hoor me nog hardop vloeken: 'Godverdomme, nu dat weer!'
Ik hield er verder geen rekening mee. Mijn knie deed wel wat pijn, maar kom.

Vandaag was het prachtig weer. We besloten nog eens wat rond te rijden en hier en daar een stapje te wagen. Onderweg weer veel fietsers en wandelaars, allemaal heel dicht bij elkaar. En overal bloeiende wilde rozen.

Een paar keer stapten we uit voor een korte wandeling. Zonder mijn wandelstokken om mijn armen te ontzien. Ik leunde wel op de arm van Roger (om mijn heupen en knieën te sparen) maar... Roger loopt eigenlijk veel te snel voor mij... en die ene knie deed zo pijn!

We wandelden onder andere even aan de kapel van Oetersloven in Wellen. Daar ontmoetten we geen enkele wandelaar.

Eigen foto
En in Gustschoven ontdekten we een hele mooie weg die we nog niet kenden. Jammer genoeg voerde hij ons naar een privédomein zodat we rechtsomkeer moesten maken. Gelukkig waren we met de auto (zo ver had ik niet kunnen wandelen aan de arm van Roger!).

Ondertussen waren thuis de drukproeven van het volgende papieren nummer van Oostland aangekomen. Ik ga die nu beginnen nalezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten