dinsdag 5 mei 2020

Luie dag voor mij

Roger is zo ontzettend ijverig de laatste tijd! Vandaag heeft hij weer de salon geveegd, hout gekapt, de kachel aangestoken en onderhouden... en in de tuin (de wei die wij tuin noemen) opnieuw het gras  afgereden!


Ikzelf heb enkel was te drogen gehangen, de keuken geveegd, gekookt en afgewassen. O ja, en gekeken naar dit.  Kritische bedenkingen over de lockdown en deze keer in het Nederlands (mij opgestuurd door een lezer).
En toch ook verder gewerkt aan de monografie die nu klaar is volgens mij.

O ja, ik zou het nog vergeten. Op een bepaald moment wilde ik onkruid wieden op het terras en in het nieuwe stuk tuin, waar dat onkruid al weer bijna beter groeit dan het gras. Er stond een koele wind maar in de zon was het aangenaam. Helaas, dat wieden bleek nog te vermoeiend en pijnlijk voor mijn armen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten