maandag 4 mei 2020

Aantal doden

Ik vraag me al heel lang af hoe men later het echte aantal slachtoffers van dat virus zal berekenen. En nu vraag ik me daarbij nog af of men in Frankrijk zal rekening houden met het aantal mensen dat gedood werd  door het toedienen van Rivotril en door het verbod op gebruik van chloroquine!
Nogmaals, ik denk dat het hier nog niet die weg opgaat (ik heb zelfs gelezen dat chloroquine hier wel gebruikt wordt) maar ik vind te weinig kritieke video's of zelfs artikels over ons land (waar we langs de andere kant toch echt niet kunnen prat gaan op een verstandige en doeltreffende overheid). Ik hoor straatgenote V. me nog zeggen aan telefoon vorige week: 'Vanaf volgende maandag moeten we mondmaskers hebben, maar je vindt ze pas vanaf dinsdag in de winkels!'

Gelukkig kregen we er vandaag eentje per persoon in de bus.

2 opmerkingen:

  1. dan hebben jullie geluk. Hier moeten we ze dus zelf maken of kopen als ze inderdaad in de winkel zijn, of bij de apotheker.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind je dat niet schandalig, dat je ze zelf zou moeten maken? Ik was inderdaad blij verrast en vermits we er nog twee gaan krijgen, zullen we er elk vier hebben! Dat lijkt me voorlopig voldoende.

      Verwijderen