vrijdag 15 mei 2020

Weekendje Ardennen

Onze kinderen hadden ons een weekendje Ardennen cadeau gedaan. Normaal gezien zaten we op dit uur met z'n allen in een groot huis met een prachtige tuin. Lekker samen eten, fijne conversaties en discussies, mooie wandelingen (hoewel... sinds ik erop let welke bewegingen ik beter niet verricht met mijn bovenarmen, weet ik dat mijn wandelstokken gebruiken geen uitstekend idee is, dus zou ik daar waarschijnlijk niet kunnen aan deelnemen), lekkere tuinmomenten met een drankje en vooral: eindelijk nog eens samenzijn!
Ik probeer de kinderen niet te vaak op te eisen maar ik was ontzettend blij toen ze begin 2020 met dat cadeau afkwamen. Het had nog veel voeten in de aarde voor we een weekend vonden dat voor iedereen geschikt was maar uiteindelijk werd het dit weekend.
Helaas, het mag niet.
Gelukkig hebben de kinderen hun geld teruggekregen, want daar maakte ik me veel zorgen over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten