dinsdag 27 oktober 2020

C.S. Lewis

Er valt niets speciaals te vertellen over deze dag... behalve dat ik deze avond naar een heel interessante documentaire keek. 

Jawel, in het Engels en vermits ik die taal dikwijls moeilijk begrijp als ze gesproken wordt, heb ik er vrij lang over gedaan. Maar het was echt boeiend!

O ja, ik vertelde gisteren dat ik iemand zou opbellen vandaag (ik bedoel niet Nany, hoewel ik haar ook heb gesproken - en o ja, het zou veel beter gaan met "tante" José, vertelden me haar dochter én Nany).  Ik heb die vriendin uiteindelijk toch niet opgebeld... omdat ik geen antwoord heb gekregen op mijn (schriftelijke) vraag of het goed was als ik haar opbelde deze avond.  

2 opmerkingen:

  1. Geachte mevrouw

    Langs deze weg bestel ik graag de monografie van Jan Gerits over PAUL KENIS.
    Graag ontving ik daarbij de passende IBAN- en aanverwante technische gegevens voor een correcte betaling via computeroverschrijving.

    Dank bij voorbaat voor de genomen moeite.

    Groeten

    Jan Gielen
    HAMONTERWEG 171
    B-3950 BOCHOLT

    jlgielen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen