vrijdag 23 oktober 2020

Goed gewerkt vandaag

Nog een vertaling gekregen (juridisch en slechts 4 A4bladzijden maar alle teksten zijn welkom), die gemaakt en geleverd, de drukproeven van de jongste Limburgse monografie een laatste keer nagelezen: ik heb vandaag goed gewerkt!

Tussendoor nog de wasmachine laten werken en zo en met Nany gebeld. Dat moest via de gsm, want haar vaste telefoon werkte niet, en dus deed ik dat in de keuken. Ze is getest maar zal pas binnen enkele dagen het resultaat kennen. Ze vertelde me dat het niet zo goed gaat met "tante" José. Tante José is nu 91 jaar en dan maakt zulk nieuws me altijd bang! 

Deze avond gevallen op dit interview met onze nicht Nadia (dochter van zus Bie). Echt boeiend, lees zelf maar!

En nu ga ik nog een paar mails beantwoorden en daarna kijken naar nog een aflevering van "Tabula rasa". 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten