donderdag 1 oktober 2020

Dom geweest

Nany (en de hele afdeling) reageerde negatief  op de Corona-test: we kunnen haar binnenkort bezoeken.

Dat ik hier ben, betekent niet dat ik een nieuwe pc heb. Ik wacht op raadgevingen van de kinderen. Eens de beslissing zal genomen zijn, zit ik trouwens nog met het probleem van de installatie: tot nog toe hebben de kinderen daarvoor gezorgd.

Geen nieuwe pc dus maar ik doe zoals wanneer we op reis zijn: klein toetsenbord en muis - geleend van Hendrik - aangesloten op mijn smartphone. Zo geraak ik wel online en aan deze blog maar uiteraard niet aan mijn eigen documenten.

Ik ben echter heel dom geweest.Mijn gsm staat op mijn schrijftafel en ik keek er op neer vanop mijn bureaustoel. Die ik gisteren vergat lager te zetten. Gevolg: opgestaan met een heel pijnlijke lumbago!

Nu zit ik lager maar het kwaad is geschied!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten