zondag 4 oktober 2020

Nany bezoeken

Vlak voor we bij haar aankwamen was haar buur en tafelgenoot M., met wie ze goed overeenkwam, overleden op bijna 94 jaar.  We hadden het verwacht, want de laatste week ging hij snel achteruit. Ondanks haar verdriet wilde Nany graag naar Ciconia (de vroegere "Den Horst").  Daar reden we dus naartoe nadat we even hadden bijgepraat op haar kamer... en Nany mij de (mooie) beloofde ring had gegeven.

We zaten er binnen: het was al vrij koud. Gelukkig was het er niet te druk.Wel was er veel geroezemoes zodat ik moeite had alles wat Nany vertelde te begrijpen. Ik vermoed dat Roger er zelfs bijna niets van begrepen heeft.

Maar kom, het was gezellig en Nany genoot zichtbaar.

Terwijl ik dit opschrijf, is Roger aan het telefoneren met Hendrik: het is beslist, ik bestel een desktop die we bij Hendrik laten leveren en hij zal die voor mij installeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten