vrijdag 30 oktober 2020

Lockdown

Het is beslist: zes weken lockdown vanaf zondagnacht. Maar een heel schappelijke deze keer en eerlijk gezegd, ik hoop dat iedereen er zich zal aan houden en geen achterpoortjes zal zoeken (hoewel ik daar aan twijfel). Wie weet kunnen we dan toch de kinderen en kindjes ontmoeten met Kerst (hoewel ik daar ook nog fel aan twijfel).

En voor Sinterklaas vinden we wel een oplossing (nee, we gaan niet foefelen maar ons echt houden aan wat toegelaten is).

Tijdens onze laatste boodschappen had ik in een warenhuis in Sint-Truiden een goedkoop shirt gekocht dat, toen ik het thuis paste, te groot bleek te zijn. We brachten het vandaag terug en ik was blij dat ik enkel langs de kassa moest passeren. Zoveel volk! Zijn de mensen aan het hamsteren?

Daarna nog wat rondgewandeld in Sint-Truiden en daar liep ook opvallend veel volk rond! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten