vrijdag 2 oktober 2020

Laptop of desktop?

Hendrik raadde me een laptop en een desktop aan. Tot nu heb  ik altijd gewerkt op een desktop maar misschien heeft een laptop  wel zijn voordelen? Om te beginnen zou ik die mee op reis kunnen nemen (als we nog ooit op reis gaan natuurlijk... en het gevaar bestaat dat hij dan gemakkelijker gestolen wordt). Een laptop is wel duurder en we moeten echt op onnze centen letten: te veel kosten de laatste tijd (volgende week worden de essen in de wei eindelijk gesnoeid, dat kost weer heel veel).

Vandaag lang getelefoneerd met Jan Gerits. Hij wilde me het typoscript van de  volgende monografie mailen ter nalezing en opmaak en ik heb hem gevraagd te wachten tot ik een nieuwe pc heb. Eventuele vertalingen zal ik jammer genoeg ook moeten weigeren... ik mag dus niet te lang wachten om een beslissing te nemen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten