dinsdag 23 november 2021

Afgelast

De toestand in Heers lijkt nog erger dan wat V. vermoedde (bedankt voor jouw reactie op de blog van gisteren, Elpee!). Ik vroeg me af of ik een afspraak die ik morgen had met Jan en Jo niet zou afzeggen en of we niet zouden voorstellen de vergadering van de werkgroep WO I-II, voorzien voor volgende week, af te gelasten. En toen kregen we een mail dat er besloten werd de vergadering naar januari te verschuiven - tenminste als het dan veilig is. 

Meteen nam ik ook een besluit over die ontmoeting van morgen en belde naar Jan Gerits. Hij gaf me gelijk: het is beter geen risico te nemen. Jan is 89 jaar en ik zou het mezelf nooit vergeven als ik hem zou ziek maken! Niet dat wij veel mensen ontmoeten, integendeel maar je hebt sowieso af en toe contact met een dorpsgenoot hé!  

Ik hou de situatie in de gaten, want in december hadden we ook afgesproken met de weduwe van onze overleden vriend André et misschien zal ik ook dat moeten afzeggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten