zaterdag 27 november 2021

Berichtje van Sinterklaas

Vandaag, zoals beloofd aan Matthias, even gebeld naar dochterlief: dat ik een bericht heb gekregen van Sinterklaas! 

Uiteraard ging het gesprek daarna meer tussen de kindjes en mij dan tussen hun mama en mij! Hoewel Elena het sprookje over de grote sint heeft begrepen (wat Matthias betreft, twijfel ik) was zij de eerste die vroeg of ze heel binnenkort mogen langskomen. 

Uiteraard, al zal het jammer genoeg blijven bij "langskomen" omdat we blijven oppassen (en ik stiekem hoop dat, als iedereen oppast, dit jaar onze "kerstafspraak" met de kinderen en kindjes wel kan doorgaan).

En toch kijk ik echt uit naar dat "langskomen"! De kindjes en dochterlief vertelden me dat ze cadeautjes voor ons hebben: ik ben echt heel benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten