dinsdag 30 november 2021

Een telefoonoproep

Straatgenote V. belde me vandaag. Ze wilde weten hoe het met Nany gaat. Eigenlijk goed, al zal Nany dat niet toegeven: ze is die quarantaine echt beu! Ik merk wel dat ze een droge hoest heeft die fel verschilt van haar gewone kuchje (wat ze ook niet wilde toegeven).  

V. praatte verder nog over koetjes en kalfjes maar vertelde me ineens dat het zo erg gesteld is in ons dorp.
Heers bestaat uit 12 kerkdorpen. Ik wist dus al dat het virus serieus te keer gaat in de gemeente maar wist niet welke dorpen het meest getroffen zijn. Volgens V. zijn heel veel van onze bijna rechtstreekse buren positief bevonden de laatste weken (dat vernam ze door haar telefoongesprekken met andere dorpsbewoners). Geen goed nieuws dus!

En... misschien moet ik toch leren wat meer te telefoneren zodat ik op de hoogte word gehouden van de plaatselijke nieuwtjes? 😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten