maandag 1 november 2021

Tegenwind: nieuwe aflevering

Ik heb die aflevering nog niet bekeken, wist zelfs niet dat ze al beschikbaar was.  Eigenaardig, want normaal wordt me een link gestuurd (en die heb ik ook niet in mijn "spam" teruggevonden). Roger vertelde me echter zopas dat hij in Doorbraak las dat de zesde aflevering er is. 

Misschien kreeg ik nog geen link omdat het vandaag een "feestdag" is (al vind ik het herdenken van overledenen niet echt "feestelijk")? Het is wel eigenaardig dat er dan al wel een artikel over gepubliceerd wordt op Doorbraak. 

Interessant artikel trouwens dat mij eigenaardig genoeg (of toch niet zo eigenaardig?), maar dan in veel minder spirituele bewoordingen, herinnerde aan wat ik zopas hoorde zeggen door Crèvecoeur

Uiteraard heb ik in dat artikel de link naar "Tegenwind" aangeklikt maar ik denk dat ik pas morgen zal kijken naar dat laatste interview: ik vind het nu al vrij laat daarvoor. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten