vrijdag 12 juni 2020

Maatregelen

Ik had gisteren echt te doen met de ober. Er waren dan wel wat minder bezoekers dan vroeger (omwille van de te bewaren afstand) toch had hij het superdruk. Telkens als een tafel werd verlaten, moesten die en de stoelen ontsmet worden. Idem voor de reling van de trap van het café naar de tuin én zijn eigen handen. Dat alles uiteraard met constant dat verplichte mondkapje voor zijn neus. 
Hendrik vertelde me al hoe onaangenaam het is de hele dag zo'n masker te dragen en ik wil dat graag geloven!

Vandaag las ik de voorwaarden voor een bezoek aan Nany! Ook ontzettend veel maatregelen en voor Roger en mij, omwille van de afstand, bijna niet te doen. Toen ik Nany belde, begon ze er zelf over (ze had de regels blijkbaar ook gelezen): 'Wat een gedoe! Wacht nog maar even voor jullie afkomen, op deze manier is het niet te doen voor jullie', zei ze spontaan. Ik denk dat we inderdaad gaan wachten op een verdere versoepeling!

Regen en onweer vandaag. We hebben weer geluk gehad gisteren (want toen was er ook regen voorspeld)! Maar de regen is welkom!

1 opmerking:

  1. Weer via de nieuwe interface gepost en weer nam de site slechts één label over!

    BeantwoordenVerwijderen