zondag 28 juni 2020

De tuin van Stephane Malais na het wachtbekken "Dorpsweide"

Blijkbaar heeft dat intensief armbandjes maken gisteren mijn armen wat te fel belast. Ik besloot vandaag dus heel lui te zijn (ik zou vanaf morgen verder willen schoonmaken).

Toch gingen we drie kwartier wandelen in het wachtbekken "Dorpsweide" aan de rand van Sint-Truiden. Heel aangename wandeling behalve voor Roger voor wie het iets te traag ging! Ik gebruikte weer enkel mijn rechter wandelstok en steunde links op de arm van Roger... die probeerde zijn ritme te vertragen maar af en toe toch onbewust op mijn arm trok met als gevolg pijn aan mijn schouder! 

Daarna hadden we een biertje verdiend, vonden we. We reden eerst naar de brouwerij van Kerkom... maar ik vond het er te druk op het binnenplein. Dus werd het weer Stephane Malais in Heks. Zijn tuin is zo ruim dat de tafels goed ver van elkaar staan... en het is er gezellig zitten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten