woensdag 3 juni 2020

Naar de "galg"

Gisterenavond had Roger bredere steuntjes gemaakt voor die legplanken die eergisteren naar beneden donderden in de vroegere kast van dochterlief maar we moeten nog wel al haar spullen opnieuw opbergen! Het is zo veel dat we niet goed weten hoe eraan te beginnen!
Taak voor morgen?
En... we zouden ook voor onze belastingaangifte moeten zorgen, nog zoiets dat ik niet graag doe! Ook op het programma van morgen zetten?

Vandaag deden we niet veel. Wel reden we nog even rond, parkeerden de auto in de buurt van de "galg" en de "zwevende kapel" en maakten daar een korte wandeling, ik weer aan de arm van Roger (die weer de neiging had om te snel te lopen) en met mijn rechter wandelstok.


Foto Roger
Ik heb niet naar Nany gebeld. Ze had me rond de middag een berichtje gestuurd dat ze naar de binnentuin ging en daar langer zou verblijven dan normaal. Gisteren belde ik haar wel en ze klaagde weer over het verplicht binnen zitten (ze kon toen niet naar de tuin).

In mijn post van gisteren bleek dat ik geen links meer kon maken. Ik probeer hier even een link te plaatsen naar die "galg". Hopelijk is het deze keer toch gelukt!

P.S. Blijkbaar is het gelukt en ik heb meteen ook een andere link toegevoegd (naar de post van 1 juni)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten