maandag 6 juni 2022

Goed nieuws!

Hoewel... eerst vond ik het geen goed nieuws: ik dacht immers dat het ons niet zou lukken er naartoe te gaan.

Het gaat hierover: de vooropgestelde datum voor de presentatie van het boek van Jan Gerits is veranderd. Ik, die me voorgenomen had mijn leven nooit meer zo druk te laten worden als voor de Coronacrisis, had in mijn geheugen immers opgeslagen dat het weekend in kwestie bezet was. Ik vergiste me echter: slechts één dag is bezet, en de (nieuwe) dag van de presentatie zijn we vrij. Dat wordt dus een heel druk weekend voor mijn doen maar kom, voor één keer... (ben ik nu niet op de weg die ik niet opnieuw wilde inslaan, namelijk te veel "verplichtingen aannemen"? Ja maar, net die twee "afspraken" noem ik geen verplichtingen... ach, "les excuses sont faites pour s'en servir", niet waar?).  

Het goede nieuws is dat we door die verandering van datum vrij zullen zijn als de "Reizende Reiger" zijn eerste optreden verzorgt na die twee crisisjaren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten