zaterdag 25 juni 2022

Teleurstelling

Normaal gezien waren we deze avond in het Leuvense, naar een opvoering van de toneelgroep "De Reizende Reiger". Morgen zouden we dan naar de Ardennen gaan, naar Chantal, de weduwe van onze overleden vriend André. Ik had echt uitgekeken naar dit weekend maar helaas is alles weer in het water gevallen. Roger voelde zich immers niet zo lekker bij het opstaan en, hoewel hij steeds herhaalde dat hij de afspraken wel zou halen, heb ik alles afgezegd: ik zag wel dat het niet ging. Op dit ogenblik is hij trouwens alweer aan het slapen (het beste wat hij kan doen). Met onze vriendin Chantal heb ik al een andere afspraak voor heel gauw maar hoe lang zal ik moeten wachten om "De Reizende Reiger" nog eens aan het werk te zien?

Ach, het voornaamste is natuurlijk dat Roger niet echt ziek wordt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten