maandag 11 november 2019

Storm over de Rimboe

Eigenlijk valt er niets te vertellen over deze dag en zulke dag vind ik perfect!

Beetje opgeruimd, wasmachine twee keer laten werken, beetje gekookt (weer iets in elkaar geflanst dat heel lekker bleek: zalmfilets, broccoli en gele paprika met veel look, basilicum, rozemarijn, olijfolie en weinig zout en peper laten garen in de oven op vrij lage temperatuur) en veel gelezen.

Ik ben eindelijk begonnen in het boek dat Roger voor mij had klaargelegd (Flarden van Koen is voor daarna).

Het is "Storm over de Rimboe" van Sylva De Jonghe. Herkenbaar... maar vaak heb ik ook de indruk dat ik het boek al gelezen heb (minstens diagonaal).
Dat is dan weer geen goed teken (als ik het gelezen heb en ik heb enkel flarden eruit onthouden is dat geen reclame voor het boek)!
Het boek zou in 1941 zijn uitgegeven en de taal lijkt me al zo ouderwets, ongelooflijk!

Weer geen wandeling wegens te veel regen maar ook omdat ik dacht het nog niet aan te kunnen. Roger krijgt wel echt te weinig beweging deze dagen! Hoewel, hij vervangt me nog steeds heel veel in het huishouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten