zondag 10 november 2019

Closer to Truth

Vorige vrijdag  hebben we (vooral Roger) verder schoongemaakt, heb ik gekookt voor 's avonds en 's anderendaags, haalden we Hendrik af aan het station van Sint-Truiden, keken we na het avondeten samen naar "Dark Crystal" (de film ontgoochelde me) en eindigden we de dag met een lange praatavond.

Gisteren rond 17 uur kwamen Debby, haar ouders en broer aan. We brachten samen enkele gezellige uurtjes door, waarbij ik opvallend veel hulp kreeg van Hendrik in de keuken: elke pot, elk recipiënt, dat voor mij te zwaar was, werd door hem aangereikt of klaargezet. En jawel hoor, onze gasten leken mijn stoofschotel te lusten!

Nadat onze gasten ons hadden verlaten (met Debby die nog eens bij haar ouders zou logeren), opnieuw een lange, interessante praatavond met Hendrik. Met "praatavond" bedoel ik uiteraard niet dat we zomaar nieuwtjes uitwisselen of over koetjes en kalfjes praten. Het zijn vaak heel diepe filosofische conversaties.

Vandaag was een rustige dag. We hebben wat opgeruimd, Hendrik heeft het een en ander op onze computers in orde gebracht, we aten kliekjes van gisteren... maar vooral: Hendrik leerde me dit You Tubekanaal kennen. In het Engels deze keer maar zelfs voor mij heel verstaanbaar. En heel interessant!

Zopas brachten we Hendrik terug naar het station van Sint-Truiden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten