dinsdag 5 november 2019

Plannen na "The Exorcist"

Nadat we naar die film keken, stelde ik me zoveel vragen... en onder andere of er ook een boek over bestaat (blijkbaar wel dus). Ik wilde immers vergelijken.

Roger was sneller dan ik. Hij wist dat we het boek hebben en haalde het meteen uit onze rekken (ik wist zelfs niet dat het in ons bezit was)!
Maar... het is in het Engels geschreven. Hoewel ik vrij gemakkelijk Engels lees (gemakkelijker dan dat ik gesproken Engels begrijp) zie ik toch een beetje op tegen die lectuur.

We zullen zien. Het boek ligt nu op onze stapel "te lezen boeken". Maar eerst "Shantaram" uitlezen (ik ben bijna aan het einde!😒) en dan eerst dit boek misschien vergelijken met de film "Shantaram"?

En daarna eindelijk proberen te beginnen aan het boek "The Exorcist"?

Dat zijn veel plannen die eigenlijk niet ongezond zijn op onze hoge leeftijd!

1 opmerking:

  1. Ik heb "Shantaram" uit en ik treur. Zo mooi, zo goed geschreven, zo'n hele wereld die openging, zo'n sfeer die ik ga missen...
    Roger wilde al maandenlang dat ik nog een ander boek zou lezen. Het boek ligt klaar naast de relax maar ik vrees dat ik er niet meteen klaar voor ben!

    BeantwoordenVerwijderen