woensdag 6 november 2019

Rogers smartphone heeft het begeven

Vlak na onze brunch kreeg Roger een oproep op zijn smartphone. Van de afbreker.

Daarna deden we onze uitgebreide boodschappen.
Weer kon je het centrum van Sint-Tuiden niet binnen rijden. En ik voelde me nog niet in staat om van de rand van de stad naar de Grote Markt te lopen: de tabakswinkel sloegen we over, en later, nadat we een paar andere winkels hadden bezocht, stopten we even bij een krantenwinkel onderweg, waar ze ook e-liquids verkopen. Ik vind het erg voor onze vaste verkoper, maar waarom vindt Sint-Truiden het zo vaak nodig het centrum af te sluiten voor auto's?
Ik had weer heel veel geluk: in die krantenwinkel waren er net e-liquids met tabakssmaak in afslag: 1 euro per flesje!

Thuisgekomen stelt Roger vast dat zijn gsm plat is (hij was vorige nacht pas opgeladen). Hij laadt hem op... maar het toestel weigert op te laden. Blijkbaar stuk!
Zo plotseling! We belden nog even met Hendrik die zei wat ik al vermoedde: dat een nieuwe batterij kopen geen zin heeft, dat Roger beter meteen een nieuw toestel koopt.

Weer onvoorziene kosten dus!
En de afbreker, die morgen zou terugbellen, hebben we via mijn gsm een berichtje gestuurd dat hij voorlopig naar mij moet bellen.
Hopelijk begeeft mijn smartphone het niet!

1 opmerking:

  1. We zijn nu weer zoveel dagen later... en de afbreker heeft nog niet teruggebeld!

    BeantwoordenVerwijderen