zaterdag 16 november 2019

Geen literaire middag vandaag maar wel Sinterklaas zien aankomen

"Literaire middag KVLS" stond er in onze agenda. Ik merkte wel dat Roger niet heel veel zin had, en de meevallende dag van gisteren was alles bij elkaar toch vrij zwaar geweest: ik zag er tegen op om van een parkeerplaats aan de rand van de stad naar het centrum van Hasselt te lopen.
"Gelukkig" hadden we gisteren ook een telefoontje gekregen van de aannemer. Of hij deze middag mocht langskomen: reden genoeg dus om af  te zien van de literaire middag van de KVLS.

Uren hebben we in de keuken zitten praten met die aannemer. Over de werken uiteraard maar hij vertelde ook heel veel persoonlijke anekdotes. Toen we het daarna even over astrologie hadden en hij bleek een "stier" te zijn, vergeleek ik zijn praten meteen met dat van mijn moeder en andere "stieren" die ik ken.
Maar kom, het waren aangename uren... hoewel het te laat werd om nog te koken daarna en ik een avondmaal heb moeten improviseren op basis van sla, tomaten, koolrabi, gekookte eieren en blikjes vis.

Wel heb ik de tijd gevonden om via de pc de aankomst van Sinterklaas in Antwerpen te volgen. Ik wil immers kunnen meepraten met Matthias en Eva (en misschien nog Elena?) volgende keer dat we elkaar ontmoeten! 😉

Ik vroeg me even af of, als we nog in Antwerpen zouden wonen, we met de kindjes naar het MAS zouden getrokken zijn. Waarschijnlijk niet: hoewel ik het een heel leuke bedoening vond, al dat volk zou er te veel aan geweest zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten