maandag 27 december 2021

Caesarsalade

Te veel emoties de laatste tijd voor mij! En dan vergat ik nog te vertellen dat onze vroegere buurjongen René mij een filmpje uit 1961 (volgens hem maar ik denk dat het 1962 was) stuurde: het werd te veel nostalgie, droefheid (en boosheid ook als ik lees wat er allemaal gebeurt in Frankrijk - en binnenkort hier?).

Ik had echt nood aan ontspanning en die werd me bezorgd door Roger die me deze avond weer stuurde naar die bijzondere kok Jean-Pierre. Roger weet dat ik van salades en rauwkost hou, dat ik op restaurant al snel zal gaan voor een caesarsalade, deze bereiding stond hem aan en dus... gaf hij mij die hint. Zal ik binnenkort het recept eens proberen? 

3 opmerkingen:

  1. Iemand vroeg me in een mail of Roger ineens wel van kip houdt! Nee, maar die chef had terloops gezegd dat je het ingrediënt kip kunt weglaten en dat weerhield natuurlijk de aandacht van mijn liefje!

    BeantwoordenVerwijderen